Tuning skrzyni biegów.
Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem autoryzowanego oprogramowania XHP dla skrzyń automatycznych 6HP, 8HP, oraz DTC. Poniżej podajemy 3 poziomy modyfikacji.
Stage 1
Został opracowany w celu zwiększenia komfortu jazdy, zarówno w cyklu miejskim jak i na autostradach. Punkty zmiany biegów są przystosowane do optymalnego wykorzystania momentu obrotowego silnika i utrzymywania niskich obrotów na stałym poziomie przez cały czas. Mapa jest stworzona do ekonomicznego trybu jazdy.
- Zoptymalizowane punkty zmiany biegów D w ekonomicznym stylu
- Zoptymalizowana strategia zmiany biegów dla jazdy pod górę / z góry
- Zoptymalizowane zachowanie podczas rozgrzewania
- Zoptymalizowane blokowanie przekładni hydrokinetycznej na 1. / 2. / 3. biegu
- W trybie manualnym obniżony minimalny limit obrotów silnika
- Dostosowane limity momentu obrotowego dla tuningowanych silników
- Wyświetlanie biegów w desce rozdzielczej w trybach D / S / M (jeśli obsługiwane)
Stage 2
koncentruje się na aspektach sportowych, bez utraty komfortu. Punkty zmiany biegów i ciśnienia sprzęgła są dostosowane do przyspieszenia zmiany biegów i skrócenia czasów reakcji.
- Zoptymalizowane punkty zmiany biegów D & S dla lepszego przyspieszenia
- Twardsze, bardziej sportowe zmiany biegów w trybie D / S / M
- Szybszy czas reakcji na gaz
- Zoptymalizowana strategia zmiany biegów do jazdy pod górę / z góry
- Zoptymalizowane zachowanie podczas rozgrzewania
- Zoptymalizowane blokowanie przekładni hydrokinetycznej na 1. / 2. / 3. biegu
- Podniesione granice momentu obrotowego dla silników tuningowanych
- Wyświetlanie biegów w desce rozdzielczej w trybach D / S / M (jeśli obsługiwane)
Stage 3
Jest stworzony dla wszystkich, którzy dobrze się bawią podczas szybkiej i agresywnej jazdy. Standardowy tryb D jest bardziej komfortowy niż fabryczny, tryby Sport i Manual są zoptymalizowane pod kątem najszybszych możliwych zmian. Dodano też funkcje, takie jak Launch Control (procedura startu) i tryb manualny z prawdziwego zdarzenia.
- Podobne do wyścigowych, zmiany biegów wraz ze wzrostem TQ
- Czasy zmiany ok. 50% szybciej w trybach S / M
- Czasy zmiany ok. 25% szybciej w trybie D
- Prawdziwy tryb manualny (brak automatycznej zmiany biegów w trybie M)
- Automatyczne dopasowanie obrotów (przepustnica - poślizg) podczas redukcji biegów w trybach S / M
- Szybszy czas reakcji łopatek
- Zoptymalizowana strategia zmiany biegów do jazdy pod górę / z góry
- Zoptymalizowane zachowanie podczas rozgrzewania
- Zoptymalizowane blokowanie przekładni hydrokinetycznej na 1. / 2. / 3. biegu
- Jeszcze wyższe limity momentu obrotowego dla tuningowanych silników
- Wyświetlanie biegów w desce rozdzielczej w trybach D / S / M (jeśli obsługiwane)